zaterdag 17 mei 2014

Vlinder...


Hallo allemaal,

Dit is een kaartje voor het DT van In't Woefke.

Tijdens mijn laatste bezoekje bij Inge, had ik ook de Flakes van IndigoBlu mee naar huis genomen . En wat is dat leuk om mee te werken, ik ben er helemaal weg van. 

Voor dit kaartje heb ik alleen het vlindertje met de Flakes gedaan . Maar juist omdat het zo klein is, geeft dat wel een heel mooi accent. De achtergrond heb ik geblend met Distress Inkt (Broken China , Tumbled Glass). De bloemen zijn van Stacy Stamps, en deze heb ik nog een beetje met een glitterpen bewerkt (Zig). Het tekstje Happy Birthday komt van een setje van Rubbernecker.

Ik zou dus zeggen , probeer die Flakes maar eens een keertje uit. Ze zijn echt de moeite waard.

Groetjes en tot de volgende keer.
Karine.

Materiaal: Flakes Indigoblu (Yorkshire dales) , Distressinkt ( Broken China, Tumbled Glass),Stacy stamps, Glitterpen Zig, vlinder Kaiserkraft, Rubbernecker.

1 opmerking:

Crealin zei

Ik vind je kaartje prachtig geworden Karine. Ik ben ook wel heel benieuwd om je kaartje in 't echt te zien om het effect van flakes op de vlinder van dichtbij te bewonderen :-)

Liefs,

Lins